قیمت طلا در کشور

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلا در کشور

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت بروز طلا و سکه قیمت دقیق طلا در ایران و انس جهانی طلا

  • ۰
  • ۰

قهوه عربیکا محبوب ترین نوع قهوه در جهان است. در این پست، ما در مورد همه چیزهای عربیکا صحبت خواهیم کرد - سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا واقعاً بهتر از روبوستا است یا خیر؟ یا اینکه انواع قهوه دیگری برای شما مناسب است؟

قهوه عربیکا چیست؟

با تمام انواع مختلف دانه‌های قهوه که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید (بدون ذکر همه آن نوشیدنی‌های قهوه فوق‌العاده)، ممکن است تعجب کنید که قهوه عربیکا چیست - و چگونه بر جاوای روزانه شما تأثیر می‌گذارد

 

قهوه عربیکا چیست؟

قهوه عربیکا نوعی قهوه است که از دانه های گیاه تهیه می شود.

عربیکا از ارتفاعات جنوب غربی اتیوپی سرچشمه می گیرد و محبوب ترین نوع قهوه در سراسر جهان است - 60٪ یا بیشتر از تولید قهوه در جهان را تشکیل می دهد..

بیشتر دانه های قهوه ای که در خواربارفروشی، بازار، کافی شاپ و کافه می بینید، قهوه عربیکا هستند. برخی از مارک ها دانه های قهوه عربیکا و روبوستا، به ویژه مخلوط اسپرسو را مخلوط می کنند. اما اکثریت قهوه عربیکا است.

قهوه عربیکا چگونه کشت می شود؟

آب و هوای سخت را دوست ندارد. رطوبت را دوست دارد و نمی تواند یخبندان را تحمل کند.

دماهای بین 15 تا 24 درجه سانتی گراد (59 درجه فارنهایت و 75 درجه فارنهایت) را ترجیح می دهد و دوست دارد در سایه رشد کند. به نیمه گرمسیری فکر کنید..

میوه های گیاه قهوه آرابیکا نیز مانند زغال اخته به طور همزمان می رسند، بنابراین توت ها زمانی که با دست چیده شوند بهترین گزینه هستند. اگر آنها قبل از رسیدن کامل برداشت شوند، نتیجه قهوه ضعیف است.

قهوه عربیکا در کجا کشت می شود؟

قهوه عربیکا در آب و هوای گرمسیری اطراف خط استوا بهتر رشد می کند. برخی از بهترین قهوه ها از آمریکای جنوبی و آفریقا تهیه می شود.

.

عربیکا با کیفیت بالا در کشورهای زیر یافت می شود:

کاستاریکا

مکزیک

گواتمالا

اکوادور: این قهوه مورد علاقه من در زمان زندگی در اکوادور بود. متأسفانه، ما نمی توانیم این را در اینجا در کانادا دریافت کنیم.

کلمبیا

اتیوپی

بوروندی

برزیل

رواندا

هند

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مریم سn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی