قیمت طلا در کشور

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلا در کشور

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت بروز طلا و سکه قیمت دقیق طلا در ایران و انس جهانی طلا

  • ۰
  • ۰

فواید قهوه در بدن چیست؟

قهوه یک نوشیدنی محبوب است که محققان به دلیل فواید سلامتی فراوان آن، از جمله توانایی آن در افزایش سطح انرژی، ارتقای مدیریت وزن، افزایش عملکرد ورزشی و محافظت در برابر بیماری‌های مزمن، به طور گسترده‌ای آن را مطالعه کرده‌اند.

قهوه چه خواصی دارد؟

دانه های قهوه سبز حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان های پلی فنلی مانند اسیدهای کلروژنیک، کافئیک، فرولیک و هست که برای پیشگری از سرطان مفید هست.

قهوه فوری چیست؟

قهوه فوری یک نوشیدنی مشتق شده از دانه های قهوه دم شده است که افراد را قادر می سازد تا به سرعت قهوه داغ را با افزودن آب داغ یا شیر به مواد جامد قهوه به صورت پودر یا کریستال شده و هم زدن تهیه کنند. این محصول برای اولین بار در اینورکارگیل، بزرگترین شهر موریهیکو، نیوزلند، در سال 1890 اختراع شد. جامدات قهوه فوری (که قهوه محلول، کریستال های قهوه، پودر قهوه یا پودر قهوه نیز نامیده می شود) به مواد جامد خشک و بسته بندی شده موجود در خرده فروشی اشاره دارد. برای تهیه قهوه فوری جامدات قهوه فوری به صورت تجاری با خشک کردن انجمادی یا خشک کردن اسپری تهیه می شوند و پس از آن می توان دوباره هیدراته کرد. قهوه فوری به صورت مایع غلیظ به عنوان نوشیدنی نیز تولید می شود..

مزایای قهوه فوری عبارتند از: سرعت آماده سازی (قهوه فوری به سرعت در آب داغ حل می شود)، وزن و حجم حمل و نقل کمتر نسبت به دانه ها یا قهوه آسیاب شده (برای تهیه همان مقدار نوشیدنی)، و ماندگاری طولانی - اگرچه قهوه فوری می تواند فاسد شود. خشک نگه داشته شد قهوه فوری همچنین از آنجایی که تفاله قهوه وجود ندارد، پاکسازی را کاهش می دهد، و حداقل یک مطالعه نشان داده است که نسبت به قهوه فیلتر قطره ای و قهوه اسپرسو کپسولی، ردپای محیطی کمتری دارد.

www.zipan.ir

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مریم سn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی